Asiakkuuksien kehittäminen

Vahvista asiakkuusosaamistasi!

Tunnistatko asiakkaidesi tarpeet ja vaatimukset? Osaatko hyödyntää markkina-, asiakas-, tuote- ja kilpailijatietoa? Oletko systemaattinen, teetkö oikeita asioita?

Koulutuspäivän aikana saat konkreettisia työkaluja asiakkuuksien johtamiseen ja kehittämiseen. Lisäksi opit huomioimaan oman organisaatiosi kilpailuedut ja menestystekijät sekä organisaatiosi strategian mukaiset vaatimukset ja tavoitteet asiakkuuksien kehittämiselle.

Saat uusia oppeja ja käytännön keinoja asiakassuhteiden ylläpitämiseen ja jatkuvaan kehittämiseen asiakasuskollisuuden, sitoutumisen ja sen myötä kasvun ja menestyksen aikaansaamiseksi.

Kenelle koulutus on tarkoitettu:

Asiakkuuksista vastaaville sekä kaikille esimiehille ja johtajille, jotka haluavat syventää asiakkuusosaamistaan.

Hinta

Koulutuspäivän hinta on 390 € + alv 24 %.