Digiajan myynti ja asiakaspalvelu F.E.C (6 kk)

15 myynnin työpaikkaa B2B-palveluiden ja teknisten ratkaisujen parissa.

Digiajan myynti ja asiakaspalvelu F.E.C  -koulutus on tilaisuutesi saada työpaikka myynnin tai asiakaspalvelun parissa. Koulutuksessa saat korkeatasoisen, vahvasti digitaalisuuteen painottuvan koulutuksen työskennellen samaan aikaan yhteistyöyrityksessä tulevissa työtehtävissäsi.

Kenelle koulutus on tarkoitettu?

Koulutus sopii sekä kokeneille myyjille, asiakaspalvelijoille ja asiantuntijoille että vastavalmistuneille, sillä yhteistyöyritys etsitään jokaiselle osallistujalle yksilöllisesti. Avoinna olevat tehtävät vaihtelevat assistentin tehtävistä asiantuntija- ja päällikkötasoon. Työttömille tai työttömyysuhan alaisille henkilöille suunnatun koulutuksen tavoitteena on solmia vakituinen työsuhde koulutuksen päätyttyä.

Hae mukaan heti tai viimeistään 22.5.2019!

Kannattaa toimia nopeasti, sillä hakemuksia käsitellään jo hakuaikana.

Millaisiin tehtäviin voi työllistyä?

Yrityksillä on kasvava tarve rekrytoida osaajia mm. teknisen myynnin, palvelumyynnin, myynnin teknisen tuen sekä erilaisiin verkkokaupan tehtäviin. Lisäksi tarjolla on mielenkiintoisia tehtäviä sekä perinteisessä että digitaalisessa asiakaspalvelussa. Kartoitetaan yhdessä juuri sinulle sopiva yritys. Jätä meille yhteystietosi tästä, niin soitamme sinulle.

Koulutuspäivien teemat:

  • Digi- ja sosiaalisen median työkalut myyntityössä – hakukoneoptimointi ja Google-mainonta
  • Brändin merkitys ja omien tuotteiden sekä palvelujen tuotteistaminen myyntityössä
  • Myyntiprosessin perusteet B2C- ja B2B-kaupassa
  • Taloudellisen toimintatavan hallinta – oman myyntityön tuloksellisuus
  • Erilaisten asiakkaiden kohtaaminen myyntityössä – DISC-analyysi
  • Myynnin kanavat – monikanavamyynti kasvun työkaluna
  • Asiakasluokittelu – asiakkuuksien hoitomallit ja uusasiakashankinta
  • Oman myyntiprosessin kehittäminen – kysymystekniikat, hyötyjen myyminen
  • Esiintymis- ja neuvottelutaidot myyntityössä
  • Oman myyntityön johtaminen ja ajanhallinta
Aikataulu ja toteutus

Voit aloittaa heti, kun sinulle sopiva yhteistyöyritys on löytynyt. Koulutuksen kokonaispituus on n. 6 kk sisältäen lähi- ja etäopetuspäiviä (20 pv) sekä työskentelyä yhteistyöyrityksessä (110 pv). Lähikoulutuspäivät järjestetään Espoossa. Yhteistyöyritykset ovat pääasiassa Uudenmaan alueelta.

Koulutuksen aikaiset etuudet

Koulutus on osallistujalle maksuton. Koulutuksen ajalta sinulle maksetaan työttömyysetuutta (esim. ansiopäivärahaa, peruspäivärahaa tai työmarkkinatukea), johon sinulla on oikeus työttömänä ollessasi sekä lisäksi verotonta kulukorvausta.

Kiinnostuitko? Kysy lisää!

Työskentely yhteistyöyrityksessä:
rekrytointikonsultti Marjo Heijari, p. 050 562 4250, marjo.heijari@markinst.fi
rekrytointikonsultti Inka Sihvola, p. 040 520 5855 inka.sihvola@nesenta.fi

Koulutusohjelman sisältö:
osaamispäällikkö Outi Hokkanen, p. 040 736 1097, outi.hokkanen@rastor.fi

Koulutusohjelman aikaiset etuudet:
Valtakunnallinen TE-puhelinpalvelun koulutusneuvonta p. 0295 020 702 tai koulutusneuvonta@te-toimisto.fi 

F.E.C koulutusohjelma

 

Katso tulevat RekryKoulutukset myös Rastorin kanssa samaan konserniin kuuluvan Markkinointi-instituutin sivuilta: markinst.fi

Digiajan myynti ja asiakaspalvelu F.E.C -esite

Työllisty myynnin tai asiakaspalvelun tehtäviin!