Digiajan myynti ja asiakaspalvelu F.E.C

Työllisty myynnin tai asiakaspalvelun tehtäviin!

Digiajan myynti ja asiakaspalvelu F.E.C  -koulutusohjelma on tilaisuutesi työllistyä myynnin tai asiakaspalvelun työtehtäviin. Koulutusohjelmassa saat korkeatasoisen koulutuksen ja työskentelet samaan aikaan yhteistyöyrityksessä tulevissa työtehtävissäsi. Ohjelman kesto on n. 6 kk ja sen tavoitteena on solmia vakituinen työsuhde koulutusohjelman päätyttyä.

Kenelle koulutusohjelma on tarkoitettu?

Koulutusohjelma sopii sekä kokeneille myyjille, asiakaspalvelijoille ja asiantuntijoille että vastavalmistuneille, sillä yhteistyöyritys etsitään jokaiselle osallistujalle yksilöllisesti. Avoinna olevat tehtävät vaihtelevat assistentin tehtävistä asiantuntija- ja päällikkötasoon. Koulutus on tarkoitettu työttömille ja työttömyysuhan alaisille. Muut edellytykset löytyvät TE-palveluiden sivuilta ohjelman koulutusilmoituksesta, tutustu tästä.

Millaisiin tehtäviin voi työllistyä?

Rastorin yhteistyöyrityksillä on kasvava tarve rekrytoida uusia osaajia mm. teknisen myynnin, palvelumyynnin, yritys- ja kuluttajamyynnin, myynnin teknisen tuen sekä erilaisiin verkkokaupan tehtäviin. Jos taas olet kiinnostunut asiakaspalvelusta, yhteistyöyrityksissämme on avoinna mielenkiintoisia tehtäviä sekä perinteisessä että digitaalisessa asiakaspalvelussa.

Aikataulu ja toteutus

Koulutusohjelma toteutetaan nonstop periaatteella. Voit aloittaa 1.12.2018 alkaen heti, kun sinulle sopiva yhteistyöyritys on löytynyt. Koulutusohjelman kokonaispituus on n. 6 kk ja se sisältää lähi- ja etäopetuspäiviä (20 pv) sekä työskentelyä yhteistyöyrityksessä (110 pv). Lähikoulutuspäivät järjestetään Espoossa. Yhteistyöyritykset ovat pääasiassa Uudenmaan alueelta.

Koulutuspäivien teemat:

  • Myyntiprosessin perusteet B2C- ja B2B-kaupassa
  • Taloudellisen toimintatavan hallinta – oman myyntityön tuloksellisuus
  • Erilaisten asiakkaiden kohtaaminen myyntityössä – DISC-analyysi
  • Myynnin kanavat – monikanavamyynti kasvun työkaluna
  • Digi- ja sosiaalisen median työkalut myyntityössä – hakukoneoptimointi ja Google-mainonta
  • Brändin merkitys ja omien tuotteiden sekä palvelujen tuotteistaminen myyntityössä
  • Asiakasluokittelu – asiakkuuksien hoitomallit ja uusasiakashankinta
  • Oman myyntiprosessin kehittäminen – kysymystekniikat, hyötyjen myyminen
  • Esiintymis- ja neuvottelutaidot myyntityössä
  • Oman myyntityön johtaminen ja ajanhallinta

Näin haet:

Hakuaika: 26.10.2018 – 23.1.2019
HUOM! Valintaprosessi käynnistyy heti hakuajan alussa, joten hakemuksen lähettämistä ei kannata pitkittää.

  1. Täytä hakemus TE-palvelujen verkkosivuilla tästä TAI jätä paperihakemus TE-toimistoosi (koulutuksen numero 682017).

     
  2. Hakuprosessin nopeuttamiseksi täytä osaamisprofiilisi myös Rastorin omaan rekrytointijärjestelmään tästä.

     

Esivalinta tehdään TE-palveluissa hakemuksen perusteella, joten täytäthän hakemuksesi huolella. Jatkoon päässeet hakijat kutsutaan Rastorin haastatteluun. Yhteistyöyrityksen haku ja valinta tehdään aina yhteistyössä hakijan kanssa. Haku koulutusohjelmaan ei keskeytä tai estä muita sinulla mahdollisesti käynnissä olevia rekrytointiprosesseja vaan lisää työllistymismahdollisuuksiasi.

Kiinnostuitko? Kysy lisää!

Työskentely yhteistyöyrityksessä:
rekrytointikonsultti Marjo Heijari, p. 050 562 4250, marjo.heijari@markinst.fi
rekrytointikonsultti Inka Sihvola, p. 040 520 5855 inka.sihvola@nesenta.fi

Koulutusohjelman sisältö:
osaamispäällikkö Outi Hokkanen, p. 040 736 1097, outi.hokkanen@rastor.fi

Koulutusohjelman aikaiset etuudet:
Valtakunnallinen TE-puhelinpalvelun koulutusneuvonta p. 0295 020 702 tai koulutusneuvonta@te-toimisto.fi 

F.E.C koulutusohjelma

Digiajan myynti ja asiakaspalvelu F.E.C -esite

Työllisty myynnin tai asiakaspalvelun tehtäviin!