Myynnin ammattitutkinto

Kehity myynnin ja asiakaspalvelun asiantuntijaksi!

Haluatko saada kokonaisvaltaisen ja monipuolisen kuvan myynnin ja asiakaspalvelun tehtäväkentästä? Tarvitsetko uutta osaamista b-to-b –myyntiin, kuluttajamyyntiin tai puhelinmyyntiin ja asiakaspalveluun eri kanavissa?

Koulutuksen tavoitteena on antaa kokonaisvaltainen ja monipuolinen kuva myynnin ja asiakaspalvelun tehtäväkentästä, kuten mm. b-to-b –myynti, kuluttajamyynti, henkilökohtainen myyntityö, puhelinmyynti ja asiakaspalvelu eri kanavissa. Koulutus soveltuu myynnin ja asiakaspalvelun tehtävissä toimiville ja sen aikana suoritetaan myynnin ammattitutkinto.

Koulutuksen keskeisiä sisältöjä ovat mm.

  • oman myyntityylin tunnistaminen
  • asiakaspalveluosaaminen
  • kannattava toiminta
  • myyntiprosessi ja myyntitekniikat
  • digitaaliset myynti- ja markkinointimenetelmät
  • viestintä ja vuorovaikutus
  • työyhteisötaidot

Koulutus toteutetaan monimuoto-opiskeluna työn ohessa, jolloin teoriaopetus, etätehtävät ja omassa työssä oppiminen ja kehittyminen vuorottelevat ohjelman aikana.