Asiakaskokemus kilpailuvalttina

Opi tuntemaan asiakkaasi ostomotiivit ja hyödyntämään niitä!

Mikä on yrityksemme asiakasymmärrys? Millaisia ovat asiakkaidemme tarpeet ja syvimmät ostomotiivit?

Asiakkaan kokema palvelupolku ja sen synnyttämä kokonaiskuva vahvistuu, kun brändin toteutaminen ja johtaminen on hallittua. Tähän tarvitaan asiakkaan kokeman osallisuuden vahvistamista ja olemassa olevien totuttujen prosessien vahvistamista. Päivässä avataan polkuja asiakaskokemuksen uusille reiteille ja luodaan olosuhteet yrityksen toiminnan yhdenmukaiselle brändikäsikirjalle. Opit myös ymmärtämään ja määrittelemään asiakassegmenttisi ja oman brändisi avaintekijät sekä linjaamaan arvolupauksesi kantavaksi.

Päivä soveltuu kaikille myyntiä tekeville sekä yrittäjille.

Hinta

Koulutuspäivän hinta on 390 € + alv 24 %.