Verkkokaupan perustaminen

Uutta myyntiä - uusin välinein

Verkkokauppa antaa yritykselle mahdollisuuden laajentaa kaupankäyntiään nykyisten kohderyhmiensä ulkopuolelle – löytää uusia asiakkaita ja kohderyhmiä.

Koulutuspäivän tavoitteena on antaa perustiedot ja valmiudet oman verkkokaupan perustamiseen. Koulutuksessa esitellään erilaisia alustoja ja tapoja toteuttaa verkkokauppa. Koulutuksessa keskitytään myös hyvän asiakaskokemuksen tärkeyteen ja esitellään markkinointikeinoja myynnin lisäämiseen.

Koulutuspäivän käytyäsi ymmärrät, millainen on toimiva verkkokauppa kauppiaalle ja asiakkaalle. Tiedät, mistä verkkokaupan hyvä asiakaskokemus muodostuu. Osaat valita omalle yritykselle parhaiten soveltuvan verkkokauppa-alustan. Tunnet verkkokaupan maksu- ja toimitustavat sekä ymmärrät, mitkä ovat verkkokaupan kokonaiskustannukset.

Tunnet verkkokaupan markkinointikeinot (mm. hakukoneoptimointi, email, AdWords, Facebook, sisältömarkkinointi, some). Osaat lisätä verkkokaupan myyntiä (mm. asiakaskokemus, tuotekuvat, tarjoukset, ristiinmyynti, arvostelut) ja käyttää verkkokaupan analytiikkaa konversion parantamiseksi.

Koulutuksessa käydään siis läpi hyvän verkkokaupan perustamiseen liittyvät asiat ja esitellään muutamia hyviä verkkokauppa-alustoja (mm. WooCommerce ja Vilkas.fi). Koulutuspäivään orientautumista varten osallistujille on kolme lyhyttä ennakkotehtävää.

Koulutus sopii asiakkuuksista vastaaville sekä esimiehille ja yrittäjille, jotka haluavat oppia digitaalista markkinointia.

Kouluttajana Iisakki Pirilä

Hinta

Koulutuspäivän hinta on 390 € + alv 24 %