LEAN-valmennus

Ovatko kaikki resurssisi oikeasti asiakaspalveluun panostavia?

Lean-organisaatiossa toiminnot on organisoitu siten, että työskentely on mahdollisimman sujuvaa ja tuottavaa. 

Keskiössä on kokonaisuuden ymmärtäminen; toimintoja, jotka lisäävät asiakkaan tyytyväisyyttä ja saavat asiakkaan palaamaan yhä uudelleen, kannattaa vaalia. Sen sijaan sellaisia asioita, jotka vievät turhaan resursseja ja joista ei ole hyötyä asiakastyössä, lähdetään systemaattisesti karsimaan. 

Rastorin Lean-valmennus tarjoaa kattavan kokonaiskuvan Lean-ajattelun perusteista sekä opastaa Lean-työkalujen käyttöön käytännön harjoitusten avulla. Tavoitteena on, että valmennuksen jälkeen koko yrityksen henkilöstö pystyy ymmärtämään uudet toimintamallit ja sitoutumaan yhdessä sovittuihin tavoitteisiin.